4 Klassista Blooperia, jotka tappavat yrityksesi -blogi

Nykyään oman blogin perustaminen yrityksille on helpompaa kuin koskaan, ja ehkä se on osa ongelmaa. Koska WordPressin tykkäyksen ansiosta on helpompaa kuin koskaan saada todella sulavan näköinen verkkosivusto toimimaan muutamassa tunnissa. Mutta ongelma tässä näennäisesti yksinkertaisessa prosessissa on se, että tuhannet blogin omistajat eivät kiinnitä riittävästi huomiota joihinkin melko tärkeisiin yksityiskohtiin, minkä seurauksena he epäonnistuvat suuressa järjestyksessä! Ymmärrät pian, onko oma blogisi toiminut vai ei, kun alat tarkastella tulosprosenttiasi verrattuna kävijätilastoihin. Ja kun nämä luvut tekevät epämiellyttävästä lukemisesta, saatat joutua palaamaan piirustuspöydälle melko nopeasti. Olemme paljastaneet 4 ilmeisintä ongelmaa, joita blogien omistajat näyttävät kohtaavan, ja jos käytät muutaman minuutin tämän artikkelin lukemiseen, saatat nähdä muutamia tuttuja!

Toimintakehotus AWOL
Jos vierailijoillasi on vaikeuksia selvittää tarkalleen, mitä tarjoat, he eivät todennäköisesti ole vierailijoita kovin pitkään. Aloitussivullasi on oltava selkeä ja ytimekäs toimintakehotuspainike, joka on näkyvissä aloitusvaiheessa. Tämän määrittäminen ei ole erityisen vaikeaa, mutta yllättävä määrä bloggaajia näyttää jättävän tämän tärkeän ominaisuuden huomiotta. Ajattele verkkosivustosi päätavoitetta ja tuo se esille!

Tietojen ylikuormitus
Kukaan ei halua viettää tuntikausia selaamalla lukemattomia tarjolla olevia palveluita ja tuotteita, joten yritä rajata mitä tahansa markkinoimaasi. Lisäämällä yhä enemmän näitä verkkosivustollesi, köyhät vierailijasi ymmärtävät pian, miksi he ylipäätään vaivautuivat rokkaamaan. Pysy tietyissä tehtävissä äläkä koskaan vaeltele areenan ulkopuolella, sillä kun teet niin, ammut itseäsi sananlaskun jalkaan!

Kontrastinen visuaalinen ilme
Emme suosittele, että sivustosi tulisi olla mustavalkoinen, mutta yritä säästää potentiaalisten asiakkaidesi silmät valitessasi väriteemaa. Jos heidän täytyy rasittaa silmiään vain lukeakseen kopiosi, ne eivät ole kovin onnellisia. Kontrastin kanssa ei pitäisi olla ongelmia ja vältä aina tummaa taustaa vaalealla tekstillä, se ei ole suuri eikä se todellakaan ole fiksu!

Yhteystiedot
Normaalit yhteydenottolomakkeet ovat kaikki hyvin, mutta paljon konversioita menetetään, koska vierailija ei vaivaudu täyttämään kaikkia kenttiä. Liitä siis mukaan puhelinnumerosi ja pidä sähköpostiosoitteesi näkyvissä siellä, missä sillä on merkitystä. Tämä on todella yksinkertainen säätö, mutta saat varmasti enemmän yhteyttä, jos voit tehdä muutokset vastaavasti.
Olemme näyttäneet sinulle 4 tapaa muuttaa kolari joksikin paljon kannattavammaksi, joten kun sinulla on muutaman minuutin päässä
betonityöt Torontossa, miksi et tekisi niitä ja katso kuinka se toimii sinulle?